اوپو با دوربین های متحرک در گوشی های هوشمند خود غریبه نیست – از N1 سال 2013 گرفته تا دوربین کشویی فایند ایکس و رینو 10 ایکس زوم. اما علی رغم پایبندی به طراحی های مرسوم تر در دو سال گذشته، هنوز هم ایده های جالب توجهی در نظر گرفته شده است.

به لطف بررسی های LetsGoDigital، شرکت چینی یک دوربین سلفی Sideways Sliding (کشویی پهلو) را ثبت کرده که از یک انتهای حاشیه بالا به یک سر دیگر آن می رود. حق ثبت اختراع پر شده روی WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) 33 صفحه است و جزئیات نحوه کارکرد آن را بیان می کند. ایده پشت دوربین لغزشی، ثبت تصاویر از زوایای مختلف است، و اگر سنسور دوربین بر روی یک بلوک راهنما سوار شود، از یک طرف به طرف دیگر بر روی ریل حرکت می‌کند

یک موتور کوچک وجود خواهد داشت که وظیفه خود را انجام می دهد و حرکت فقط هنگامی رخ می دهد که دوربین سلفی از طریق برنامه اختصاصی فعال شود. گرفتن عکسهای سلفی از زاویه ممکن است یکی دیگر از روش های هنری برای انجام عکس های سلقی باشد، اما ما معتقدیم که این دوربین می تواند تصاویر سه بعدی از سر کاربر را بدون حرکت واقعی دستگاه بازسازی کند. سایر برنامه های کاربردی این فناوری می تواند حالت عمودی بهبود یافته یا عکس های گروهی پانوراما باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *