مایکروسافت نرم افزار یکپارچه موبایل آفیس خود را برای کار در دستگاه های اپل آیپد به روز کرده است. نسخه جدید آفیس برای آیپد شامل Word، Excel و PowerPoint است و تمام این نرم‌افزارها را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار خواهید داشت. این اپلیکیشن یکپارچه برای اولین‌ بار در سال 2019 برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود و حالا به‌صورت کامل برای آیپد بهینه شده است.

به‌روزرسانی آفیس به این معنا است که این اپلیکیشن با iPad OS سازگار شده و کاربران می‌توانند به همه ویژگی‌های آیپد در آفیس دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن آفیس یک سری ابزار کاربردی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مثلا کاربران می‌توانند PDF خلق کنند یا مدارک خود را به قالب فایل عکس یا نوشته دربیاورند.

مایکروسافت پیشنهادات Office Mobile خود را در این برنامه واحد ساده کرده است، اما برنامه های مستقل برای Word  Excel و PowerPoint هنوز هم در دسترس هستند و به طور منظم به روز می شوند. در حالی که مدتی طول کشید تا برنامه اصلی آفیس مناسب iPad باشد، مایکروسافت بسیاری از ویژگی های خاص iPad را به اپلیکیشن های آفیس خود از جمله پشتیبانی ماوس و پد لمسی اضافه کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *