اگر شما عاشق ماجراجویی در فضای باز هستید، گوشی هوشمند ناهموار Blackview BV66000 می تواند همراه عالی شما باشد. این گوشی هوشمند میزبان یک باتری عظیم 8580 میلی آمپری داشته که برای تأمین 2-5 روز زمان آماده به کار با استفاده گسترده کافی است. هدف این گوشی هوشمند ارائه ارزش به صرفه عالی در عین ارائه عملکرد، کیفیت بهتر دوربین و طراحی سخت است.

این گوشی همچنین از ویژگی شارژ معکوس برای شارژ سایر دستگاه های قابل حمل از جمله آیفون 12 و سایر گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند. اگر در شرایط ناخواسته ای گیر کرده باشید، باتری بزرگ آن می تواند به عنوان ناجی عمل کند. جدای از باتری، این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی اچ دی پلاس، پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو A25 با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

مدل BV6600 از Dual 4G VoLTE و NFC برای پرداخت بی سیم پشتیبانی می کند. در بخش دوربین، این دستگاه به یک ماژول سنسور سه گانه عقب مجهز است که دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9SX و دو سنسور دیگر برای عکس های با کیفیت است. در جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی Sony IMX219 برای سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

بلک ویوو BV6600 نه تنها یک دستگاه جان سخت و مقاوم است، بلکه با چندین اصلاحیه مبتنی بر نرم افزار برای بهره وری بهتر همراه است. موقعیت یابی با کمک سیستم های موقعیت یابی GPS ،GLONASS ،Beidou ،Galileo 4 بهبود می یابد که این می تواند یک همراه عالی برای کوهنوردان، صحرانوردی، ورزشکاران و سایر افرادی باشد که اغلب در شرایط سخت آب و هوایی کار می کنند، باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *