فناوری

انتشار بتای دوم iOS 14.5 برای توسعه دهندگان با قابلیت های جدید

اپل بتای دوم سیستم عامل iOS 14.5 و iPadOS 14.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. بزرگترین به روزرسانی مربوط به اپلیکیشن های میانبر و موسیقی است و همچنین تعدیلات کوچکتر نیز وجود دارد. اپلیکیشن Shortcuts سه اقدام جدید به دست آورد که شامل گرفتن اسکرین شات، Orientation lock و حالت Voice & Data (شبکه 5G, 5G Auto, 4G, 3G) می شود.

برنامه Music به منوهای بازشو تغییر یافت که کل رابط کاربر را پنهان نمی کند. یک روش سریعتر برای تغییر لیست های پخش نیز اضافه شده است – شما می توانید روی یک مسیر به سمت چپ یا راست بکشید. گزینه های سمت چپ به شما امکان می دهد آهنگ را به سمت بالا یا پایین ببرید، گزینه های سمت راست یک مسیر را اضافه یا حذف می کنند. همچنین می توانید بخشی از متن آهنگ را به اشتراک بگذارید.

iOS 14.5 Beta 2 همچنین بیش از 200 شکلک ایموجی جدید (بیشتر تغییرات “زن و شوهر با قلب”) اضافه می کند. همچنین، یک ایموجی قدیمی تغییر کرده است – شکلک هدفون اکنون شبیه AirPods Max است. نرم افزار Apple Watch همچنین به بتای دوم راه یافته، که هنگام استفاده از ماسک، صفحه نمایش مورد استفاده برای باز کردن قفل آیفون با ساعت را کمی تغییر می دهد. همچنین، اکنون می توانید تمرینات اپل فیتنس پلاس را به تلویزیون های سازگار با AirPlay 2 و ست تاپ باکس بیاورید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا