موبایل و تبلت

شیائومی می 10 اولترا، آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

سال گذشته، شیائومی بهترین گوشی هوشمند خود را در قالب Mi 10 Ultra معرفی کرد. این گوشی به مناسبت دهمین سالگرد شرکت منتشر شد. این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 آغاز به کار کرد. اکنون پس از گذشت شش ماه از عرضه، این گوشی سرانجام به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کند.

مانند اکثر تلفن های شیائومی که در چین به فروش می رسند، این گوشی در برنامه MIUI Beta نیز گنجانده شده اند. از این رو، مدت ها است که این دو نفره ساخته های هفتگی MIUI مبتنی بر اندروید 11 را دریافت می کنند. با این حال، این شرکت فقط در اول فوریه شروع به انتشار به روزرسانی ‘Stable Beta’ (V12.1.1.0.RJJCNXM) برای Mi 10 Ultra کرد. حدود دو هفته بعد، این فریم ور برای کاربران بیشتری در دسترس قرار گرفته است.

برای آنهایی که آگاه نیستند، فریم ور های MIUI Stable Beta اساساً بیلدهای پایدار برای کاربران محدود برای آزمایش اشکالات عمده احتمالی است. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، همان ساخت به عنوان یک بروزرسانی پایدار برای مخاطبان گسترده تر ارائه می شود. طبق گفته ها، Mi 10 Ultra طبق سابقه بروزرسانی شیائومی، باید حداقل یک بروزرسانی اندروید و سه بروزرسانی MIUI دیگر را دریافت کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا