موبایل و تبلت

گوشی ردمی نوت 8 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

ردمی نوت 8 یکی از بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت در زمان خود بود. این دستگاه با MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9.0 پای برای اولین بار عرضه شد. بعداً به MIUI 11 و MIUI 12 به روزرسانی شد. این گوشی حتی دارای اندروید 10 نیز بود. اکنون همانطور که قول داده شده بود، این شرکت شروع به ارائه به روزرسانی اندروید 11 برای این گوشی کرده است.

در دسامبر سال 202 ، شیائومی به روزرسانی اندروید 11 را برای برخی از تلفن های هوشمند 2019 خود تأیید کرد. برای افراد ناآگاه، این شرکت به ارائه تنها یک به روزرسانی اندروید برای دستگاه های بودجه معروف است. اما در کمال تعجب همه، سری محبوب Redmi Note 8 نیز در این لیست جدید قرار گرفت. از این رو ، ردمی نوت 8 معمولی اکنون به روز رسانی اندروید 11 را با شماره ساخت V12.0.1.0.RCOCNXM در چین دریافت می کند. به روزرسانی در حال حاضر در مرحله “Stable Beta” است و بنابراین فقط برای کاربران منتخب کشور در دسترس است.

به هر حال ، باید در روزهای آینده در دسترس همه کاربران قرار گیرد. به همین ترتیب، نسخه های بین المللی این گوشی با ساخت MIUI منطقه ای، یعنی جهانی، هند، اندونزی و EEA نیز باید به زودی آن را دریافت کنند. با این اوصاف، ردمی نوت 8 تاکنون هر کدام دو به روزرسانی MIUI و اندروید دریافت کرده است. با توجه به سوابق شیائومی، MIUI 13 می تواند آخرین به روزرسانی عمده برای این گوشی هوشمند باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا