هدفون های بی‌سیم گردنی شیائومی هیچگاه به اندازه هدفون‌های بی‌سیم واقعی این شرکت محبوب نبوده‌اند، با این حال این مدل هدفون‌ها می‌توانند در بخش‌هایی مثل قیمت و شارژدهی باتری عملکرد خوبی داشته باشند. شیائومی امروز از هدفون گردنی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro رونمایی کرده است.

این هدفون گردنی از سیستم لغو نویز فعال یا همان ANC استفاده می‌کند و طبق ادعای شیائومی می تواند تا 25 دسیبل نویز را کاهش دهد. این هدفون گردنی گواهی IPX5 را دریافت کرده که در نسل قبلی فاقد آن بود. به این ترتیب نسخه پرو می‌تواند در برابر تعریق و پاشش آب مقاومت کند. از این رو استفاده از آن در زمان بارش باران مشکل آفرین نخواهد بود. در هدفون گردنی جدید شیائومی از یک باتری بزرگتر 150 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که می‌تواند تا 20 ساعت پخش موسیقی را با یک بار شارژ داشته باشد. البته باید توجه داشت که میزان شارژدهی باتری در Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro برای حجم صدای 50 درصد بیان شده است.

از دیگر قابلیت‌های این هدفون گردنی می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی، تاخیر صدای کم و درایور 10 میلی‌متری اشاره کرد. شارژ این دستگاه نیز از طریق پورت microUSB انجام می‌شود که برای سال 2021 اندکی نا امیدکننده است. هدفون بی‌سیم گردنی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro شیائومی با قیمت 25 دلار روانه بازار می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *