موبایل و تبلت

تماشا کنید: فناوری شارژ بدون تماس Wireless Air اوپو

ماه گذشته، شیائومی فناوری شارژ واقعا بیسیم را با نام Mi Air Charge Technology ارائه کرد. اکنون، اوپو با فناوری شارژ بی سیم بدون تماس Wireless Air به این فناوری پیوسته است. همچنین از همکاری جدید با خودروسازان و تولیدکنندگان تراشه خبر داده است.

OPPO از طریق یک فیلم دمو نحوه کار فناوری بی سیم شارژ بی سیم روی دستگاه ها را به نمایش گذاشت. در این ویدیو، می توانید ببینید که دستگاه مورد استفاده گوشی هوشمند رول شدنی OPPO X 2021 است. دقیقاً مانند شیائومی، به نظر می رسد فناوری شارژ واقعا بی سیم اوپو درست باشد، چراکه دستگاه حتی پس از برداشتن آن از پد شارژر چند سانتی متری بالاتر، به شارژ شدن ادامه می دهد.

در مقایسه با شیائومی ، که فناوری آن امواج میلیمتر را از طریق برج در داخل اتاق می فرستد، محدوده این امر کمی کمتر به نظر می رسد. به هر حال اوپو اضافه کرد که از رزونانس مغناطیسی به عنوان راه حلی برای مشکلات فراگیر شارژ بی سیم استفاده می کند. جدا از این، اوپو همچنین اعلام کرده که برای گسترش عرصه فناوری شارژ VOOC Flash مشارکت جهانی با خودروسازان و تولیدکنندگان تراشه را در اختیار دارد. از طریق پروژه “The Flas Initiative”، این شرکت قصد دارد به شرکت ها مجوز استفاده از فناوری شارژ خود را برای محصولاتشان بدهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا