موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی ویوو V20 SE

شرکت ویوو اوایل نوامبر Vivo V20 SE را روانه بازار کرد. این گوشی برای اولین بار با Funtouch OS 10 مبتنی بر اندروید 10 ارائه شد. اکنون، کمی بیشتر از سه ماه بعد، گوشی شروع به دریافت به روزرسانی Funtouch OS 11 مبتنی بر اندروید 11 کرده است. طبق گزارشی از PiunikaWeb، ویوو شروع به ارائه به روزرسانی اندروید 11 برای vivo V20 SE کرده است. به روزرسانی با شماره ساخت PD2038CF_EX_A_1.70.6 برای نوع هندی دستگاه ارائه می شود.

حجم به روزرسانی 3.59 گیگابایت است و اطمینان حاصل کنید که فضای کافی روی دستگاه شما باقی مانده است. از هم اکنون، مشخص نیست که آیا به روزرسانی تحت آزمایش خاکستری منتشر می شود یا خیر. در صورتی که نمی دانید، آزمایش مقیاس خاکستری ویوو مانند نسخه های Stable Beta شیائومی است. در این مرحله، به روزرسانی فقط برای چند کاربر منتخب انجام می شود تا ثبات را در جمع آزمایش کنند.

گفته می شود، با دریافت به روزرسانی، اندروید 11 ویوو V20 SE، هر سه مدل از سری vivo V20 اکنون آخرین نسخه اندروید را با Funtouch OS اجرا می کنند. علاوه بر این، به روزرسانی جدید همچنین به vivo V19 قدیمی تر و vivo X50 گران قیمت ارائه می شود. vivo V17  vivo V17 Pro  vivo V15 Pro و vivo S1 بسیار قدیمی تر، طبق برنامه از مارس ماه شروع به دریافت بروز رسانی می کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا