مایکروسافت به طور مداوم زبان های جدیدی را به سرویس Translator خود می افزاید. به تازگی پشتیبانی از زبان Inuktitut را افزوده که یک گویش که در سرتاسر میهن اینویت در کانادا صحبت شده و پس از شروع پشتیبانی از فرانسه کانادایی در اواخر سال گذشته، فراهم شده است. مایکروسافت امروز اعلام کرد که 9 زبان دیگر نیز به سرویس Translator اضافه کرده که شامل آلبانیایی، امهری، ارمنی، آذربایجانی، خمر، لائو، میانمار، نپالی و تیگرینیا است.

انتشار امروز همزمان با روز جهانی زبان مادری صورت می گیرد، که به افتخار فرهنگ ها و زبان های متنوع در سراسر جهان، توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در 21 فوریه گرامی داشته می شود. همچنین با اضافه شدن زبان های جدید، تعداد آنها به 83 زبان می رسد.

مایکروسافت خاطرنشان کرد که بیش از 170 میلیون نفر در سراسر جهان به 9 زبان جدید اضافه شده به مترجم صحبت می کنند. این اساساً ارتباط برقرار کردن با فرهنگ ها و ملیت های دیگر را برای افراد با چند کلیک یا ضربه زدن ساده تر می کند. این ها از جمله برخی پیشرفتهای جدیدی است که طی چند هفته گذشته به مترجم ارائه شده است. هفته گذشته، مایکروسافت پیش نمایشی از ترجمه اسناد را برای مترجم راه اندازی کرد که برای ترجمه یک سند یا مجموعه ای از اسناد با حفظ قالب و ساختار اصلی آنها طراحی شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *