اچ پی اعلام کرد که شرکت لوازم جانبی گیمنگ HyperX را با قیمت 425 میلیون دلار خریداری کرد. این خرید جایگاه اصلی اچ پی را در بازار لوازم جانبی بازی فراهم خواهد کرد. این معامله منجر به خرید اچ پی نام تجاری HyperX از کینگستون، مالک فعلی خواهد شد، اما اچ پی در اطلاعیه خود افزود که “کینگستون محصولاتDRAM ، Flash و SSD را برای علاقه مندان به علاقه مندان حفظ خواهد کرد.”

طی چند سال گذشته HP با موفقیت وارد بازار فضای گیمینگ با نام تجاری Omen شده است، اما در مقایسه با رقبایی مانند کورسیر، لاجیتک و ریزر جذابیت چندانی پیدا نکرده است. اچ پی به سایت ورج گفت که اپلیکیشن Ngenuity که برای برخی از لوازم جانبی HyperX استفاده می شود، به حیات خود ادامه خواهد داد و در نرم افزار Omen Control Center که در حال حاضر استفاده می شود، قرار نمی گیرد.

HyperX با داشتن لوازم جانبی مخصوص بازی از جمله سری هدست های Cloud که در حال حاضر در میان هدست های بازی پرفروش قرار دارند، یکی از مشهورترین مارک ها در این بازار است. هدست های بازی به کنار، نمونه کارها HyperX دارای لوازم جانبی مختلف بازی از صفحه کلید بازی تا میکروفون است. اخیراً، HyperX اولین صفحه کلید گیمینگ 60 درصد مکانیکی خود را معرفی کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *