صوتی و تصویری

مانیتور لنوو تینک ویژن P40W با پشتیبانی از Intel AMT

لنوو اخیراً دستگاه های ThinkPad را به روز کرده و همراه با آن، یک مانیتور جدید تحت عنوان Lenovo ThinkVision P40W عرضه کرده است. این یک مانیتور برتر با برخی ویژگی های جذاب و برچسب قیمت سنگین است. این نمایشگر 39.7 اینچی دارای وضوح تصویر 5120 در 2160 پیکسل (WUHD)، نسبت ابعاد 21:9، نرخ تازه سازی 70 هرتز و 98 درصد پوشش گستره رنگ P3 را ارائه می دهد.

همچنین با پشتیبانی از روشنایی 300 نیت و کنتراست 1000:1 IPS همراه است. همچنین کاهش نور آبی در سطح سخت افزاری وجود دارد که به حفظ تعادل سفید مناسب کمک می کند و در عین حال انتشار نور آبی را کاهش می دهد. این مانیتور دارای جک RJ-45 داخلی است که امکان اتصال به شبکه را فراهم می کند و از Wake-On-LAN ،PXE و MAC پشتیبانی می کند.

لنوو همچنین به اولین تولیدکننده مانیتور حرفه ای تبدیل شده که یک مانتیور با قابلیت اینتل Active Management Technology داخلی جهت تلفیق با vPro در ThinkPads و ارائه قابلیت های مدیریتی اضافی ارائه می دهد. از ThinkVision P40W همچنین می توان برای اتصال لپ تاپ هایی با پورت تک کابل Thunderbolt 4 استفاده کرد که می تواند لپ تاپ را تا 100 وات نیز شارژ کند. این مانیتور با حداکثر 12 پورت از جمله دو پورت Thunderbolt 4 و یک USB Type-C همراه است.

این شرکت eKVM را نیز در اختیارتان قرار داده است که به کاربران امکان می دهد دو دستگاه را از این ترکیب مانیتور و داک کنترل کنند. درگاه اضافی تاندربولت 4 همچنین به کاربران امکان می دهد تا مانیتور 5K دیگری را به همراه کنند. مانیتور لنوو ThinkVision P40W از ژوئن سال جاری با قیمت شروع 1699 دلار برای خرید در آمریکا در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا