برای عکاسان، ویدیوگرافیک ها و فیلم برداران، یک کارت حافظه قابل اعتماد به همان اندازه استفاده از دوربین ها و ضبط کننده های پیشرفته مهم بوده است. علاوه بر این، از زمان ظهور 5G، تقاضا برای کیفیت بالا حتی بیشتر شده است. سری کارت های حافظه CF خانواده Series Cinema سیلیکون پاور از آخرین مشخصات CFast 2.0 برای عملکرد فوق العاده برخوردار هستند، و آنها را به راه حل های ایده آل برای عکسبرداری با وضوح بالا Full HD ،4K تبدیل می کند.

هنگامی که صحبت از کارت های حافظه می شود، کارت های CF بهترین گزینه برای افراد حرفه ای هستند زیرا سرعت و دوام بالاتری نسبت به کارت های SD/microSD دارند. توانایی آنها در دستیابی به سرعت خواندن و نوشتن باورنکردنی برای عکسبرداری از عکس های ورزشی و اکشن و همچنین ثبت حیات وحش و حرکت سریع ایده آل است. دوام بیشتر آنها باعث می شود تا در موقعیت هایی که محیط این نوع فیلم ها را شامل می شود، از جمله ناهموار در فضای باز و نیروهای طبیعت، مورد استفاده قرار گیرند.

Cinema EX از جدیدترین فناوری کارت حافظه برای ارائه عملکرد حداکثر برای متقاضیان حرفه ای استفاده می کند. این کارت حافظه مجهز به CFexpress 2.0 Type B و PCIe Gen 3×2 است که دارای ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت است. سرعت عالی خواندن و نوشتن به ترتیب تا 1700 مگابیت در ثانیه و 1500 مگابیت در ثانیه، اطمینان حاصل می کند که هیچ فریمی برای پخش کاملا روان با کیفیت فیلم 4K یا حتی 8K کاهش نمی یابد.

Cinema EX همچنین دارای ویژگی هایی است که آن را به قابل اطمینان ترین کارت حافظه موجود در بازار تبدیل می کند. با پروتکل های NVMe 1.3 مطابقت دارد و برای دستیابی به سرعت عالی خود از فناوری 3D TLC NAND استفاده می کند. همچنین دارای یک طرح محافظت از برق داخلی به نام SmartFlush است. در شرایط ولتاژ ناپایدار، برق به طور خودکار محافظت می شود و برای جلوگیری از اتلاف اطلاعات، دریافت دستورات را متوقف می کند. این کارت حافظه جدید برای تصحیح خطا به LDPC مجهز است، از محافظت از داده های E2E پشتیبانی می کند و دارای مکانیزم محافظت از داده موتور RAID برای اطمینان از انتقال و دسترسی دقیق و قابل اطمینان داده ها است.

سیلیکون پاور همچنین از کارت های دیگری با فرم فاکتور CFast Type I نیز رونمایی کرده که هر دو سرعت خواندن و نوشتن پی در پی بالاترین سطح را ارائه می دهند. CFX310 (Cinema Pro) با حافظه فلش MLC NAND در ظرفیت های حداکثر 512 گیگابایت با سرعت خواندن و نوشتن تا 530 مگابایت در ثانیه و 330 مگابایت در ثانیه در دسترس است. CFX510 (Cinema X) با فناوری pSLC به ترتیب در ظرفیت های حداکثر 256 گیگابایتی با سرعت خواندن و نوشتن تا 540 مگابایت در ثانیه و 450 مگابایت در ثانیه در دسترس است. هر دو مدل برای پشتیبانی از این سرعت های سریع از باس SATA III 6Gb/s بهره می برند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *