نرم افزار و اینترنت

توییتر ویژگی های Super Follows و Communities را معرفی کرد

توییتر دو ویژگی جدید آینده را برای پلتفرم خود معرفی کرده است. اولین مورد Super Follows است که اولین ویژگی برتر این شرکت بوده و دیگری Communities است. Super Follows به کاربران این امکان را می دهد تا برای دستیابی به محتوای ویژه از دنبال کننده های خود هزینه دریافت کنند.

با مبلغی تعیین شده ماهانه، Super Followers قادر خواهد بود، مثلاً، محتوای اختصاصی را مشاهده کند، یک خبرنامه فقط برای مشترکان، معاملات و تخفیفات محصولات شما، دسترسی جامع، نشان ویژه حامی و موارد دیگر دریافت کند. گزینه های موجود در اینجا به حساب و آنچه می خواهند به مشترکان خود ارائه دهند، بستگی دارد. این ویژگی مشابه گزینه های عضویت Patreon و YouTube است. به کاربران امکان می دهد مستقیماً از دنبال کننده های خود درآمد کسب کنند و به توییتر این امکان را می دهد تا از این درآمد خود کم کند.

ویژگی دیگر Communities است. کاربران می توانند گروه هایی را ایجاد کنند که به آنها تم یا علاقه خاصی داشته باشند. سپس آن بخش از این انجمن ها می توانند پست های افراد همفکر خود را به جای تصادفی بودن ساختار جدول زمانی فعلی ببینند. هنوز در مورد زمان در دسترس قرار گرفتن این ویژگی ها صحبت رسمی نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا