نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید اپ Expert RAW سامسونگ با بهبود رابط کاربری و کیفیت تصاویر

ماه گذشته، سامسونگ اپلیکیشن Expert RAW خود را منتشر کرد، اپلیکیشنی که به شما امکان می‌دهد از حالت Pro با دوربین‌های تله فوتو در گلکسی اس 21 اولترا استفاده کنید. حال سامسونگ در اقدامی یک به‌روزرسانی برای Expert RAW به نسخه 1.0.00.16 منتشر کرد. به روز رسانی برخی از باگ ها را برطرف می کند، کیفیت تصویر و طراحی رابط کاربری را بهبود می بخشد.

Expert RAW اکنون یک رابط کاربری جدید برای باز کردن عکس ها در برنامه Adobe Lightroom دارد. این برنامه همچنین کیفیت تصویر JPG بهتری را در شرایط کم نور ارائه می دهد. با به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Expert RAW، سامسونگ در حال رفع بلور در لبه‌های تصاویر DNG است. همچنین مشکلی را که مانع از اجرای برنامه پس از دانلود می شد، برطرف می کند.

در اطلاعیه خود در انجمن Samsung Members، سامسونگ اعلام کرد که به روز رسانی بعدی برنامه Expert RAW مشکل ظاهر شدن پیکسل های بد در عکس هایی که توسط دوربین های تله فوتو گوشی گرفته شده را برطرف می کند. مشکل دیگری که به‌روزرسانی بعدی برطرف خواهد کرد، شکستن تصاویر در هنگام نوردهی دستی است. اپلیکیشن Expert RAW فقط در گلکسی اس 21 اولترا در دسترس است. اما در این انجمن، سامسونگ اعلام کرد که در حال کار بر روی راه‌هایی برای دسترسی به برنامه برای دستگاه‌های بیشتری است.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا