شیائومی Redmi K20 را در هند و چین به بازار عرضه کرد، در حالی که این شرکت همان دستگاه شیائومی Mi 9T را در مناطق دیگر مانند اروپا آورد. این دستگاه، صرف نظر از مناطق، با MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 پای از جعبه خارج شده و اکنون، شروع به دریافت به روزرسانی اندروید 11 کرده است.

Redmi K20 به روزرسانی MIUI با نسخه فریم ور V12.1.1.0.RFJCNXM در چین دریافت می کند. این نسخه سیستم عامل دستگاه را به جدیدترین سیستم عامل Android 11 ارتقا می دهد. اگر بخاطر بیاورید، دستگاه اولین به روزرسانی بزرگ، یعنی اندروید 10، را به سرعت پس از اعلام رسمی دریافت کرد.

به هر حال ، اندازه به روزرسانی 2.6 گیگابایت است و همچنین با وصله امنیتی فوریه 2021 ارائه می شود. توجه داشته باشید که این ساخت چینی است بنابراین این به روزرسانی خاص فقط با گوشی هایی که در چین به فروش رسیده، سازگار است. همانطور که گفته شد، به روزرسانی MIUI 12.5 می تواند آخرین به روزرسانی عمده برای Redmi K20 باشد، زیرا اکنون دو MIUI بزرگ (MIUI 11 و MIUI 12) و دو نسخه مهم اندروید (10 و 11) را بدست آورده است.

در هر صورت، به روزرسانی در مرحله “بتا پایدار” است، به این معنی که فقط چند کاربر در ابتدا آن را دریافت می کنند. شیائومی پس از اطمینان از عدم بروز اشکال عمده در به روزرسانی، احتمالاً ظرف چند روز آن را به همه ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *