مایکروسافت چندین ویژگی جدید را در ابزارهای نرم افزاری و راه حل های خود برای کمک به توسعه دهندگان در اقدامات مربوطه معرفی کرده است. در کنفرانس Ignite امسال، همچنین مجموعه ای از قابلیت های جدید برای افرادی که در Azure IoT و توسعه واقعیت ترکیبی شرکت دارند، رونمایی کرده است.

در ابتدا دو سرویس جدید برای واقعیت ترکیبی یعنی Azure Remote Render و Azure Object Anchors وجود دارد. مورد اول تقریباً یک سال است که پیش نمایش دارد، اما اکنون به طور کلی در دسترس است. قابلیت جدید Azure Remote Render این امکان را برای شما فراهم می کند که مدل های سه بعدی پیچیده را با پخش همزمان در دستگاه های واقعیت ترکیبی مانند HoloLens 2 فراهم کنید.

شرکتهای زیادی از جمله بنتلی از آن در مراحل مهندسی و طراحی خود استفاده می کنند. در همین حال، Azure Object Anchors روی مدل های سه بعدی در فضای ابری آموزش می بیند و سپس با استفاده از این یادگیری هولوگرام ها را با دنیای فیزیکی هماهنگ می کند. در خبر دیگر، مایکروسافت Azure Monitor را برای Windows Virtual Desktop ارائه کرده است. همانطور که از نامش پیداست، این یک دید یکپارچه و متمرکز در مورد استفاده از منابع، خطاها، سلامت فضای میزبان و بازخورد کاربران است. به طور کلی در “چند هفته آینده” در دسترس خواهد بود.

در بخش Azure IoT، به روزرسانی دستگاه برای Azure IoT Hub اکنون به صورت پیش نمایش در چندین منطقه در دسترس است و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا به روزرسانی های OTA را از طریق پلتفرم اینترنت اشیا خود مدیریت کنند و به امنیت آن کمک کند. علاوه بر این، ریزپردازنده ساخته شده با Azure Sphere توسط NXP و معرفی شده در سال 2019، به عنوان پیش نمایش در نوامبر 2021 در دسترس خواهد بود و در اوایل سال 2022 به طور عمومی دسترسی پیدا خواهد کند.

سرانجام ، Azure Percept خانواده ای از دستگاه ها و سرویس های لبه کم مصرف بوده که اکنون به صورت پیش نمایش در دسترس است. این یک پلتفرم بصری برای ساخت و استفاده از مدل های هوش مصنوعی برای دستگاه های لبه به مشتریان ارائه می دهد. برای افزایش کاربرد بیشتر، با چندین پلتفرم از جمله Azure AI ،Azure Cognitive Services ،Azure Machine Learning و Azure Live Video Analytics و Azure IoT به طور پیش فرض کار می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *