نرم افزار و اینترنت

سرویس جدید اپل برای انتقال خودکار تصاویر آیکلود به گوگل فوتوز

اپل امروز از راه اندازی سرویس جدیدی برای انتقال خودکار تصاویر، ویدیوها و آلبوم ها از کتابخانه آیکلود به گوگل فوتوز خبر داده است. این ویژگی دارای یک سند پشتیبانی است که روش کار را به طور خلاصه بیان می کند، که به سادگی شامل رفتن به سایت privacy.apple.com، ورود به سیستم و گذراندن مراحل “انتقال یک نسخه از داده های شما” است.

اپل می گوید این انتقال بین سه روز تا یک هفته به طول خواهد انجامید. اپل تاکید کرده که برخی موارد مانند آلبوم‌های مشترک، آلبوم‌های هوشمند‌، محتوای تصویری استریم، لایو فوتوز و برخی متادیتاها و مدیاهایی که در کتابخانه عکس آیکلود ذخیره نشده‌اند، منتقل نمی‌شوند.

اپل می گوید این ویژگی چیزی را از iCloud Photo Library شما پاک نمی کند. به سادگی یک کپی از آن ایجاد می کند، بنابراین اگر دیگر نمی خواهید همه موارد در iCloud ذخیره شود، باید همچنان به صورت دستی حذف کنید. علاوه بر این، این ویژگی در حال حاضر فقط در دسترس کاربران مستقر در کشور های استرالیا، کانادا، اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نیوزیلند، نروژ، سوئیس، انگلستان و ایالات متحده است.

اگر می خواهید از آیفون به اندروید بروید یا فقط می خواهید از Google Photos استفاده کنید، این ابزار راهی آسان برای انتقال سریع همه عکس های شما به سرویس و بدون نیاز به بارگذاری مجدد آنها توسط خود فراهم می کند. با چند کلیک، عکس های شما در راه رسیدن به خانه جدید خود هستند. فقط مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی گوگل کافی دارید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا