موبایل و تبلت

اپل آیپد مینی پرو جدید با نمایشگر 8.9 اینچی و Face ID

اپل در حال آماده سازی چندین محصول جدید در این سال، از جمله دستگاه های جدید مک بوک و آیپد ها است که بیشتر آنها انتظار می رود که فناوری های جدیدی را به همراه داشته و فقط یک به روزرسانی جزئی نخواهد بود. سال گذشته، Ming-Chi Kuo گزارش داد که اپل یک آیپد مینی جدید را در نیمه اول سال 2021 عرضه خواهد کرد و اکنون به نظر می رسد که دستگاه ظرف چند هفته به عنوان Apple iPad Mini Pro معرفی می شود.

پیش از عرضه ، برخی از جزئیات اصلی در مورد دستگاه آینده و همچنین ارائه مفهوم آن به صورت آنلاین ظاهر شده و آنچه را که می توانیم از آن انتظار داشته باشیم، روشن می کند. طبق گزارش اخیر، آیپد مینی پرو آینده می تواند با همان طراحی که آیپد مینی در طول سالها عرضه شده، حاشیه های بالا و پایین را حفظ کند. همچنین انتظار می رود که دارای یک دکمه هوم و Touch ID همراه با اتصال Lightning باشد.

با این حال ، گزارش های دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد اپل یک طراحی مدرن برای تبلت آینده مطابق با iPad Pro و iPad Air 4 در نظر گرفته است. در این صورت، در نهایت iPad Mini با طراحی تقریبا بدون حاشیه دریافت خواهیم کرد که پشتیبانی از Face ID را به همراه دارد. یک رندر مفهومی از iPad Mini Pro آینده نیز به صورت آنلاین ظاهر شده که از یک صفحه نمایش 8.9 اینچی با حداقل حاشیه ها حکایت دارد. جدا از آن، همچنین پشتیبانی از Face ID و USB Type-C برای اتصال را به نمایش می گذارد. گفته می شود این تبلت به چیپست Apple A14 Bionic مجهز شده و در سه گزینه ذخیره سازی 64 گیگابایت، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا