گجت و پوشیدنی

ساعت رد مجیک واچ با قیمت 93 دلار معرفی شد

نوبیا با معرفی Red Magic Watch در چین وارد بازار ساعت های هوشمند شده است. در حالی که طراحی ساعت هوشمند به ویژه تحت تأثیر قرار نمی گیرد، یا قیمت پایه آن 599 یوان (93 دلار) و بسیاری از ویژگی های آن، فرصتی برای رقابت با سایر سازندگان به وجود می آورد. ساعت رد مجیک واچ دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی رتینا AMOLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل است. یک تاچیمتر در حاشیه حک شده و در سمت راست قاب آلیاژ فلز دو دکمه وجود دارد که یکی از آنها دارای یک حلقه قرمز است.

این کیس در دو رنگ – نقره ای و مشکی – از نوع تفریحی موجود است و با بندهای سیلیکونی یا چرمی همراه است. چندین واچ فیس وجود داشته که کاربران می توانند انتخاب کنند و همچنین می توانید از عکس های خود به عنوان واچ فیس استفاده کنید. این ساعت هوشمند که دارای درجه ضدآب 5ATM است، از 16 حالت مختلف ورزشی از جمله فوتبال پشتیبانی می کند. حالت فوتبال همچنین دارای یک نقشه گرمایی است که فعال ترین موقعیت های شما را بعد از یک بازی نشان می دهد.

رد مجیک واچ  دارای گیرنده Sony CXD5605 GNSS است که موقعیت ماهواره GPS ،QZSS و Beidou را به همراه دارد. همچنین دارای یک سنسور سلامتی Goodix GH3011 است که با یک الگوریتم هوش مصنوعی برای پایش سریعتر مانند ضربان قلب (24 ساعت) و اکسیژن خون (حتی هنگام خواب) کار می کند. این ساعت از هشدارهای اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند و تعداد اندکی یادآوری مفید برای کمک به شما در ایجاد عادت های سالم دارد. عمر باتری با یک بار شارژ 15 روز است، اما در حالت طولانی می تواند تا 23 روز افزایش یابد. با روشن شدن GPS، عمر باتری 50 ساعت است.

Red Magic Watch از 11 مارس به فروش می رسد و در پنج نسخه در دسترس خواهد بود. نسخه های دارای بند سیلیکون 599 یوان فروخته می شوند در حالیکه نسخه های دیگر با بند چرمی 699 یوان (109 دلار) به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا