گجت و پوشیدنی

آپدیت فیت بیت Charge 4: نمایش داده های SpO2 و پایش حرارت پوست

Fitbit Charge 4 دومین بروزرسانی مهم خود را دریافت می کند. در حالی که مورد قبلی بر موقعیت یابی متمرکز بود، این مورد همه چیز در مورد داده های بهداشتی است زیرا چندین ویژگی Fitbit Sense را به این گجت پوشیدنی منتقل می کند. در وهله اول، Charge 4 اکنون خواندنی های مناسب از سنسور SpO2 خود را روی دستبند هوشمند نشان می دهد. می توانید از واچ فیس جدید اکسیژن خون استفاده کنید تا این موضوع را تحت نظر داشته باشید. همچنین، اکنون این دستبند دمای پوست کاربر را پایش می کند (کاری که فقط ساعت ممتاز Sense می تواند انجام دهد).

حتی بهتر، فیت بیت داشبورد Health Metrics را برای کاربران Charge 4  Versa 2 و Inspire 2 رایگان می کند. پیش از این، برای مشاهده اطلاعات بیومتریک دقیق (که اکنون شامل تنفس و تنوع ضربان قلب است) به اشتراک Fitbit Premium احتیاج داشتید. با وجود این، کاربران رایگان فقط می توانند داده های هفته گذشته را ببینند. اگر هزینه Premium را پرداخت کنید – این مبلغ 10 دلار در ماه یا 80 دلار در سال است – می توانید داده های ماه گذشته را مشاهده کنید.

برنامه Fitbit همچنین می تواند سطح گلوکز شما را اندازه گیری کند. شما باید آن را به صورت دستی وارد برنامه کنید زیرا Fitbit (هنوز) دستگاهی برای ردیابی خودکار سطح گلوکز ندارد. هنوز هم، این یک گزارش مفید ایجاد می کند، که به کاربران کمک می کند الگوها را با گذشت زمان شناسایی کنند. در همین حال، فیت بیت در حال گسترش قابلیت ECG برای دارندگان Sense است. اکنون می توان از آن در کانادا، نیوزیلند و سرزمین های ایالات متحده استفاده کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا