گوگل به مناسب ده سالگی سیستم عامل کروم، بروزرسانی بزرگ سیستم عامل را با قابلیت های جدیدی نظیر قابلیت همکاری بهتر و اشتراک Wi-Fi با گوشی های اندرویدی و برخی از ویژگی های بهبود دهنده بهره وری منتشر کرد.

Phone Hub یک میانبر جدید است که در نوار وظیفه حضور دارد. از اینجا، شما می توانید از راه دور نقطه اتصال گوشی هوشمند خود را فعال کنید، حالت صدا را تغییر دهید و در صورت نیاز آن را پیدا کنید. شما می توانید قدرت سیگنال گوشی، میزان باتری و برگه های اخیر مرورگر کروم را از گوشی خود مشاهده کنید. Wi-Fi Sync برای پشتیبانی از دستگاه های بیشتر گسترش یافته است، بنابراین تا زمانی که گوشی هوشمند شما از قبل رمز عبور Wi-Fi را داشته باشد، دیگر نیازی به وارد کردن مجدد آن در دستگاه سیستم عامل کروم نخواهید داشت.

گوگل همچنین اعلام کرد که Nearby Share “در ماه های آینده” به سیستم عامل کروم می آید. گوگل انتظار دارد که با ویژگی های بیشتری از کروم اواس در ارتباط باشیم. در بهره وری، سیستم عامل کروم اکنون یک ابزار Screen Capture اضافه کرده که از هر دو ابزار ضبط عکس و ضبط صفحه پشتیبانی می کند. این ضبط های جدید در “Tote”، مکان جدیدی که می توانید فایل ها، عکس های صفحه، دانلود ها و پرونده های پین شده را مشاهده کنید، نشان داده می شود. همچنین به همراه کنترل های رسانه می توان مستقیماً از منوی Quick Settings دسترسی پیدا کرد.

برای والدین با بچه هایی که به مدرسه می روند، روند افزودن حساب مدرسه کودک به دستگاه ساده شده است، در حالی که هنوز از Family Link برای کنترل والدین مدیریت می شود. کلیپ بورد به روز شده، بنابراین با فشار دادن Everything Button + V می توانید پنج مورد را که اخیراً کپی شده مشاهده کنید (در دستگاه های کروم بوک، در اینجا دکمه CAPS LOCK است. در مدل های قدیمی، این کلید دارای نماد جستجو است).

Desks ابزار چند وظیفه ای سیستم عامل کروم است که به شما امکان می دهد چندین پنجره برنامه را از طریق چندین میز کار باز کنید. این ویژگی اکنون با قابلیت حفظ برنامه هایی که باز کرده اید حتی پس از راه اندازی مجدد کروم بوک به روز شده است. به اشتراک گذاری موارد در سیستم عامل کروم سریعتر خواهد بود و شما می توانید بین برنامه ها به اشتراک بگذارید. به گفته گوگل، بروزرسانی M89 Chrome OS طی هفته های آینده به صورت جهانی در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *