نرم افزار و اینترنت

تیک تاک آپلودهای ویدیوی 30 دقیقه ای را برای رقابت با یوتیوب آزمایش می کند

بایت دنس با آوردن ویدیوهای 30 دقیقه ای به تیک تاک، این پلتفرم را برای حضور در رقابت با یویتوب آماده می کند. این نشان دهنده انحراف از فرمت اصلی ویدیوهای کوتاه این پلتفرم است. این ویژگی جدید در اپلیکیشن بتا iOS و اپلیکیشن اندروید نیز در بریتانیا توسط مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا مشاهده شده است.

تیک تاک به دلیل ویدیوهای کوتاهش به طور گسترده ای شناخته شده و در ابتدا با 15 ثانیه شروع شد و بعداً محدودیت ویدیو را به یک دقیقه به روز کرد. در سال های اخیر با توجه به تقاضا، این سقف مجدداً مورد بازنگری قرار گرفت و به 3 دقیقه و بعداً به 10 دقیقه افزایش یافت. قبل از محدودیت ویدیوی 30 دقیقه ای، این شرکت قبلاً ویدیوهای 15 دقیقه ای را آزمایش کرده بود، اما این محدودیت در حال حاضر در تیک تاک اعمال نمی شود.

اکنون، تیک تاک برای جذب کاربران و تولیدکنندگان محتوای بیشتر به پلتفرم خود، محدودیت 20 دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند. این می تواند به عنوان یک رقابت مستقیم برای یوتیوب در نظر گرفته شود که هر مدت زمان ویدیو را امکان پذیر می کند. این گسترش می‌تواند فرصت‌هایی را برای ارسال قسمت‌های کامل برنامه‌های تلویزیونی و سایر محتوای طولانی مدت در تیک تاک باز کند.

جالب است که ببینیم کاربران چه واکنشی نسبت به ویدیوهای طولانی روی پلتفرم دارند که عموماً با ویدیوهای کوتاه معروف هستند. با این حال، مشخص نیست که چه زمانی یا آیا این ویژگی به طور گسترده برای همه کاربران راه اندازی می شود یا خیر.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا