دنیای دوربین های اکشن به طور روزافزون در حال رشد است، زیرا تولید کنندگان تجهیزات به دنبال راه های ابتکاری برای بهبود ارائه محصولات مختلف خود در آن بخش از بازار فناوری هستند. اکنون شرکت اینستا360 از جدیدترین دوربین اکشن خود با نام Insta360 Go 2 رونمایی کرد. اگرچه نسخه های قبلی دوربین اکشن با چندین اشکال از ظرفیت ضبط کمتر تا کمبود حافظه و چندین جزئیات خوب دیگر روبرو شده است، ولی جدیدترین نسخه Insta360 یعنی Insta360 Go 2 تا حدودی این مشکلات را رفع می کند. Insta360 Go 2 یک دوربین مغناطیسی جمع و جور و به اندازه انگشت شست است که از نظر پیشرفت و عملکرد کلی فاصله زیادی با نسل قبلی خود دارد.

از نظر حداکثر طول ضبط کلیپ، یک جهش بزرگ از پیشینیان آن وجود دارد که با فعال شدن حالت پایه تثبیت کننده، به 15 دقیقه می رسد، در حالی که با حالت تثبیت Flowstate حداکثر طول کلیپ 10 دقیقه است، در حالی که نسخه اصلی هنگام رونمایی از آن برای 30 ثانیه کاملاً محدود بود که بعداً در نسخه های بعدی به 60 ثانیه ارتقا یافت. در واقع نسخه Go اصلی و Go 2 بسیار پیشرفته را در کنار هم قرار می دهیم، مشخصات با یکدیگر فاصله زیادی دارند. مدل جدید با دسترسی بیشتر، محل قرارگیری بهتر دکمه کلیک در جلو، قابلیت ضدآب بهبودیافته تا عمق 13 فوت، مدت زمان اجرای 30 دقیقه، و کیفیت بصری بیشتر در حالت های مختلف دوربین همراه است. قاب شارژ برخی از ابعاد را به Go 2 اضافه می کند زیرا هم به عنوان پایه ایستاده و هم از راه دور بلوتوث عمل می کند.

همچنین هنگامی که دوربین به کیس متصل است می توانید مدت زمان اجرا را تا 150 دقیقه حالت تثبیت کننده اساسی افزایش دهید. لوازم جانبی زیادی همراه با دوربین، و همچنین لوازم جانبی اختیاری وجود دارد که همگی به این منظور هستند که به Go 2 قدرت لازم را می دهند. نسخه اصلی Go 2 اکنون با قیمت 300 دلار از وب سایت رسمی Insta360 قابل سفارش است. با این حال، بحث در مورد انتشار نسخه Minions از Go 2 در نیمه دوم سال 2021 است، که انتظار می رود حدود 330 دلار به طور انحصاری در وب سایت Insta360 برای چند کشور در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *