به طور پیش فرض ، هنگام باز کردن پنجره یا برگه جدید، سافاری در آیفون و آیپد لیستی از موارد دلخواه یا Favorites را نمایش می دهد. با یک تغییر ساده در تنظیمات، می توانید آن لیست را با پوشه دیگری از بوکمارک ها عوض کنید. در اینجا نحوه تنظیم آن آورده شده است.

ابتدا تنظیمات را در آیفون یا آیپد باز کنید و سپس، روی «سافاری» ضربه بزنید. در تنظیمات سافاری روی گزینه Favorites ضربه بزنید.

در لیست ظاهر شده ، پوشه دیگری را انتخاب کنید. (اگر پوشه دیگری در این لیست وجود ندارد، می توانید با ضربه زدن روی دکمه “Bookmarks”، انتخاب “Edit”، سپس روی دکمه “New Folder” پوشه جدیدی در Safari ایجاد کنید.)

توجه داشته باشید که انتخاب پوشه دیگری در اینجا پوشه پیش فرض “Favorites” را نیز تغییر می دهد. از این به بعد، هر زمان که یک بوکمارک جدید به “Favorites” اضافه کنید، در این پوشه ظاهر می شود.

پس از آن، از تنظیمات خارج شوید. دفعه بعدی که Safari را به صفحه “برگه جدید” باز کردید، لیستی از موارد دلخواه را که از پوشه انتخاب شده شما خارج شده مشاهده خواهید کرد.

ضمناً، اگر ترجیح می دهید هیچ چیزی در صفحه برگه جدید خود در Safari ذکر نشده باشد، می توانید یک پوشه خالی ایجاد کنید و به جای آن، پوشه خالی را انتخاب کنید. دفعه بعدی که برگه جدیدی را باز می کنید، صفحه کاملاً خالی خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *