شرکت HTC روزهای شکوه خود را در گذشته خود سپری کرده، اما هنوز تسلیم نشده و امروز یک گوشی جدید عرضه کرده است. این گوشی HTC Wildfire E3 – یک گوشی هوشمند اقتصادی با چهار دوربین، یک باتری بزرگ و یک چیپست مدیاتک – است.

گوشی Wildfire E3 مجهز به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو 22 است که با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین می توان از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را گسترش داد. از سوی دیگر، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینجی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس بوده و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی تعبیه شده است.

در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه هستیم که از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی – یکی برای ماکرو و دیگر برای عکاسی پرتره – تشکیل شده است. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعت با پورت USB-C تامین می شود.

از سایر مشخصات این گوشی می توان به بلوتوث 4.2، جک هدفون 3.5 میلمتری و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد. HTC Wildfire E3 در دو رنگ آبی یا مشکی موجود است. در حال حاضر در خرده فروش روسی Citilink ذکر شده، اما قیمت و در دسترس بودن آن هنوز مشخص نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *