موبایل و تبلت

مدیرعامل آنر: سری آنر مجیک از سری P و Mate هواوی پیشی می گیرند

آنر اخیراً از غول فناوری چینی هواوی جدا شده و اکنون به عنوان یک مارک مستقل فعالیت می کند. این شرکت گوشی هوشمند Honor V40 را به بازار عرضه کرده و چند دستگاه دیگر نیز در دست ساخت دارد. مدیر عامل شرکت ژائو مینگ تأیید کرده که این شرکت گوشی هوشمند پرچمدار خود را در اواخر امسال تحت مجموعه Magic عرضه خواهد کرد. حالا، او می گوید که گوشی های هوشمند پرچمدار آنر از سری Mate و P Huawei پیشی می گیرند.

این یک پروژه کاملا جاه طلبانه است، زیرا سری های Mate و P از پرچمدارترین دستگاه های هواوی هستند و معمولاً در بازار با استقبال خوبی روبرو می شوند و در کنار هم معیار عملکرد دوربین هستند. Honor اکنون در نظر گرفته که یک برند برجسته فناوری در سطح جهانی باشد و این شرکت پس از جدا شدن از هواوی می تواند به منابع مورد نیاز دسترسی پیدا کند. از آنجا که هواوی با تحریم های ایالات متحده روبرو است، نمی تواند با روابط آمریکا قطعات و خدمات را بدست آورد. اما این محدودیت ها دیگر در مورد Honor اعمال نمی شود.

گزارش اخیر نشان داده است که Honor Magic 3 با تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد و با گوشی های هوشمند پرچمدار برند های دیگر رقابت می کند. همچنین گزارش شده است که یک گوشی هوشمند Magic X وجود خواهد داشت که احتمالاً یک محصول تاشو از این برند است. این شرکت به غیر از دستگاه های پرچمدار، چند گوشی هوشمند و تبلت میان رده را نیز در نظر دارد که در اواخر سال جاری به بازار عرضه شوند. آنر قطعاً برای این سال مجموعه جالبی از دستگاه ها در دست تولید دارد که می تواند به برند کمک کند و مورد توجه کاربران قرار گیرد و این شرکت را قادر می سازد به هدف خود برسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا