پس از آپدیت دستگاه های پرچمدار، اکنون موتورولا بروزرسانی اندروید 11 را برای گوشی موتو جی 5G پلاس منتشر کرده است. Moto G 5G Plus در ژوئیه سال 2020 با اندروید 10 عرضه شد. ماه ها پس از اعلام رسمی گوگل، سیستم عامل اندروید 11 اکنون در اختیار کاربران این دستگاه در برزیل قرار دارد.

به روزرسانی با سیستم عامل نسخه RPN31.Q4U-39-27-5 با اندازه دانلود 1.08 گیگابایت در حال اجرا است. این به روزرسانی ویژگی های اندروید 11 مانند اعلان های مکالمه، حباب های چت، اسکرین ریکوردر، کنترل های رسانه در پنل تنظیمات سریع، کنترل های دستگاه هوشمند و موارد دیگر را به همراه دارد. همراه با این، به روزرسانی همچنین وصله امنیتی فوریه 2021 را به Moto G 5G Plus می آورد.

موتورولا لیستی از دستگاه های واجد شرایط برای دریافت به روزرسانی اندروید 11 را در ماه دسامبر نشان داد. پس از آن، Moto G Pro به طرز شگفت آوری اولین دستگاهی بود که آن را دریافت کرد. با این حال، این شرکت تاکنون دستگاه هایی مانند موتورولا اج پلاس ،موتو جی 8 و جی 8 پاور و موتورولا اج را به روز کرده است. این بروزرسانی سیستم عامل فقط برای نسخه دو سیم کارته Moto G 5G Plus با شماره مدل XT2075-3-DS است. از این رو، کاربران مناطق دیگر باید منتظر بمانند تا موتورولا بطور رسمی روند گسترش را ارائه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *