مارک لوازم خانگی هوشمند شیائومی MIJIA ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی MIJIA Pulsator را راهی بازار کرد. ماشین لباسشویی بزرگترین ماشین لباسشویی Pulsator است. پیش از این، این برند مدل هایی با ظرفیت 3 کیلوگرم، 5.5 کیلوگرم و 8 کیلوگرم را با قیمت های بین 666-999 یوان روانه بازار کرده بود.

ظرفیت حمل این مدل 10 کیلوگرم است و 1599 یوان (244 پوند) قیمت دارد. این گجت در حال حاضر در پیش فروش است و کسانی که پیش خرید می کنند می توانند آن را با 1099 یوان (168 پوند) خریداری کنند. به گفته سازنده، ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی MIJIA Pulsator توانایی 48 پیراهن، 4 پرده یک متری از کف تا سقف، 16 جفت شلوار جین، 4 ست چهار ست رو تختی و لباس های یک خانواده چهار نفره را دارد. این ماشین لباسشویی از 16 برنامه شستشوی حرفه ای برخوردار است و پارچه های معمولی قابل شستشو هستند.

همچنین ، از آنجا که چندین برنامه شستشو وجود دارد، می توان از این دستگاه برای شستن پارچه های ظریف یا سطح بالا استفاده کرد. هشت برنامه از 16 برنامه شستشوی حرفه ای را می توان فقط با یک دکمه روی دستگاه روشن کرد. همچنین، برنامه MIJIA به کاربران اجازه می دهد 8 برنامه حرفه ای اضافی را انتخاب کنند.

ماشین لباسشویی مورد بحث از قابلیت پاکسازی و خشک کردن داخل مخزن برخوردار است. با فعال کردن حالت self-cleaning، آب با فشار زیاد به مخزن پاشیده و جرم‌های انباشته شده را تمیز می‌کند. علاوه بر این با خشک شدن مخزن از رشد باکتری‌ها و کثیف شدن احتمالی لباس‌ها جلوگیری می‌شود. جنس بدنه ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی MIJIA Pulsator از فلز PCM بوده و به گفته سازنده ضدآب و رطوبت است. جنس پوشش فوقانی از شیشه پانورامیک است و به خاطر شفاف بودن آن می‌توان لباس‌ها را حین کار کردن ماشین دید. این پوشش از چندین قابلیت ایمنی برخوردار است تا از آسیب دیدن کاربر حین بستن درب جلوگیری شود.

علاوه بر این، ماشین لباسشویی را می توان از طریق برنامه MIJIA به یک دستگاه خانه هوشمند مانند بلندگو XiaoAI متصل کرد. در چنین وضعیتی می‌توان اسپیکر را به گونه‌ای تنظیم کرد که پس از اتمام شستشو کاربر را با پخش آلارم یا موزیک باخبر کند. برای Pair کردن این ماشین لباسشویی با موبایل به NFC نیاز است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *