گجت و پوشیدنی

عرضه شیائومی می بند 6 با سنسور اکسیژن خون

شیائومی در مراسم طولانی امروز تحت عنوان «مگا لانچ» از سه گوشی فوق‌العاده رونمایی کرد ولی دوست‌داران ابزارهای پایش سلامت را هم فراموش نکرد. می بند 6 جدیدترین مچ‌بند هوشمند این شرکت است که مثل همیشه ویژگی‌های فوق‌العاده و قیمت مناسبی دارد.

این نمایشگر 1.56 اینچی امولد با داشتن رزولوشن 152 در 486 پیکسل، جذابیت آن را دوچندان کرده و با وجود اینکه نمایشگر بزرگ‌تر شده و ظرفیت باتری یکسان مانده، شیائومی وعده داده که کاربران می‌توانند از عمر باتری 14 روزه بهره ببرند. باید خاطرنشان کنیم شارژ کردن این باتری فقط 2 ساعت طول می‌کشد. حداکثر روشنایی این صفحه به 450 نیت می‌رسد تا در تمام شرایط بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

می بند 6 قابلیت‌های جدیدی هم دارد. این مچ‌بند می‌تواند 30 فعالیت مختلف را شناسایی و پایش کند. شش فعالیت مختلف از جمله راه رفتن در محیط بیرون، ورزش روی تردمیل و دوچرخه‌سواری به‌طور کاملاً خودکار تشخیص داده می‌شوند. این گجت به حسگر سنجش اکسیژن خون یا SpO2 هم مجهز شده که میزان اشباع اکسیژن در خون شما را در زمان ورزش یا خواب ارزیابی می‌کند.

مدل معمولی این ساعت با قیمت 239 یوان (35 دلار) راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل مجهز به قابلیت NFC باید مبلغ 279 یوان (42 دلار) بپردازند. همچنین باید خاطرنشان کنیم این مچ‌بند در 6 رنگ راهی بازار خواهد شد و تا عمق 50 متری هم در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

منبع
androidpolice
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا