موبایل و تبلت

انتشار آپدیت امنیتی ماه آپریل برای گلکسی S21، زد فولد 2 و نوت 10

جدیدترین وصله امنیتی آوریل گوگل اکنون در چند دستگاه پرچمدار سامسونگ گلکسی ارائه می شود. سامسونگ گلکسی زد فولد 2، سری گلکسی S21 و گلکسی نوت 10 اکنون OTA جدید را حتی قبل از دستگاه های گوگل پیکسل – که به طور معمول به روزرسانی های اندروید خود را در دوشنبه اول ماه دریافت می کنند – دریافت کردند. اگرچه همه دستگاه ها وصله یکسانی را دریافت می کنند، اما همه آنها تغییرات یکسانی را مشاهده نمی کنند.

سری گلکسی S21، جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ یک به روزرسانی 1 گیگابایتی دریافت می کند که باعث بهبود عملکرد و دوربین می شود. به روزرسانی، حالت های عمودی گوشی ها را قادر می سازد تا با استفاده از دوربین اصلی عکس بگیرند. قبل از این، عکس های پرتره فقط با دوربین های تله یا اولتراواید امکان پذیر بودند. به روزرسانی در هند مشاهده شده است.

در مرحله بعدی، به روزرسانی Galaxy Z Fold2 هیچ تفاوت فاحشی را نشان نمی دهد. به نظر می رسد که همه به روزرسانی ها پیشرفت های افزایشی هستند که در عمق پس زمینه اتفاق می افتند. به روزرسانی در آلمان و روسیه طبق XDA-Developers مشاهده شده است. سرانجام ، سری گلکسی نوت 10 شاهد ورود همین بروزرسانی به آلمان نیز هست. درست مانند Z Fold2، به نظر نمی رسد که این مورد نیز تغییر چشمگیری داشته باشد. برای بررسی به روزرسانی در هر یک از این دستگاه ها، به بخش Settings > Software update > Download and Install بروید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا