موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی ZTE Axon 30 5G

چند هفته پیش بود که شاهد معرفی گوشی ZTE Axon 30 5G با نسل دوم دوربین زیرنمایشگر بودیم. کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی خود تست مقاومت این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

دوربین 16 مگاپیکسلی زیرنمایشگر و منطقه نمایشگر بالای آن کاملاً با پیکسل های مرتب شده با کاتدهای شفافیت بالاتر دوباره بازسازی شده اند. ZTE تعداد ppi بالای ماژول دوربین را دو برابر کرد و به 400ppi نسبت به 200ppi در Axon 20 رسانده است. این نمایشگر از یک ساختار 7 لایه شامل مواد انتقال بالاتر، تراشه صفحه نمایش کاملاً جدید UDC Pro و آرایش مدار ACE بهره می برد.

حال این آزمون مانند همیشه با تست خراش آغاز می‌شود، جاییکه زک با اجسام تیز میزان مقاومت نمایشگر، فریم دور گوشی، سنسور اثر انگشت و محافظ دوربین را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این مرحله عملکرد ZTE Axon 30 5G مشابه با اکثر گوشی‌هایی است که تا امروز ویدیوی تست مقاومت آنها را دیده‌ایم؛ یعنی نمایشگر این دستگاه در سطح 6 خش خورده و در سطح 7 خطوط عمیق‌تر مشاهده می شود.

در مرحله دوم نوبت به تست حرارت می‌رسد و نمایشگر گوشی در برابر شعله مستقیم آتش قرار می‌گیرد تا میزان دوام آن در برابر حرارت بررسی شود. در نهایت، مرحله سوم آزمون خمیدگی دستگاه است که در آن زک نلسون با اعمال فشار توسط دست‌های خود سعی در خم کردن گوشی وان‌پلاس نورد 2 دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا