هواوی، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان دستگاه های الکترونیکی در چین، میزبان یک رویداد معرفی محصول جدید در Zhuhai بود. در این مراسم، دوان آیگو، رئیس Huawei Machine Vision از سه فناوری جدید به همراه محصولات جدید خبر داد.

این شرکت فناوری های SuperColor ، SuperCoding و AI Turbo و همچنین نسل جدید دوربین ها را منتشر کرد. “Cube” که به تازگی عرضه شده، یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی و تمام رنگی دو چشمی بوده که ترکیبی از سنسور فوق العاده حساس RGBW، کاهش نویز ویدیو بلادرنگ DNN ISP، تقویت هدف کامل AI HDR و Deblur برای حذف اسمیر حرکت است.

AI Ultra-Light Camera 2.0 دارای الگوریتمی به روز شده بوده و تشخیص آن از طریق الگوریتم شبکه یادگیری عمیق دقیق تر است. چراغ تکمیلی هوشمند نیز ارتقا یافته و شدت آن بصورت خودکار شبانه روز تنظیم می شود. همچنین دوربین Dual-Spectrum Thermal Imaging Camera 2.0 نیز وجود دارد که به مسافت بیشتر و تشخیص آتش بازی زودتر دست می یابد و پس از ارتقا توان محاسباتی، فاصله تشخیص آتش دو برابر می شود.

Eco Camera 2.0 ترکیبی از روش های توزیع برق چندگانه با ظرفیت ذخیره انرژی بیشتر، بیدار شدن از راه دور بر اساس تقاضای انعطاف پذیرتر و دامنه سنجش گسترده تر پشتیبانی می کند. ذخیره سازی هوشمند ویدdو IVS3800 2.0 از فناوری SuperCoding برای ذخیره داده های با ارزش تر استفاده می کند و دارای فناوری EC الاستیک در مقیاس بزرگ است که به الگوریتم کاملاً ساختاری چهار در یک AI Turbo متکی است. از طرف دیگر، Intelligent Video Storage IVS1800 2.0 با استفاده از فناوری SuperCoding به مارکت Huawei Cloud AI متکی است.

Holographic Interaction Solution 2.0 از دستیابی به تمام عناصر دستگاه، غیر انسانی و انسانی پشتیبانی می کند و کنترل سیگنال را به صورت منطقی بهینه می کند. همچنین با چندین فرم تقاطع مانند Cross ،T-Shaped ،X-Shaped ،Y-Shaped ،Overpass و Super-Large Intersection سازگار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *