موبایل و تبلت

گوشی گلکسی M21 به One UI 3.1 بروزرسانی شد

سامسونگ گلکسی M21 مارس سال گذشته با One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 معرفی شد که در سپتامبر One UI 2.1 و در نوامبر One UI 2.5 دریافت کرد. سپس این گوشی در ژانویه به روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت و اکنون نیز به روزرسانی One UI 3.1 Core را دریافت کرده است.

فریم ور جدید شامل وصله اندروید مارس 2021 است و ضمن بهبود دوربین و عملکرد کلی دستگاه، امنیت گلکسی M21 را بهبود می بخشد. اما جدا از این، شما همچنین می توانید ابزار ویرایش جدید، Eye Comfort Shield و اپ های استوک بهبود یافته را به گوشی هوشمند وارد کنید. به روزرسانی One UI 3.1 Core دارای شماره نسخه M215FDDU2BUB6 است و نیاز به دانلود در حدود 960 مگابایت دارد.

اگر در هند زندگی می کنید و هنوز به روزرسانی جدید گلکسی M21 خود را دریافت نکرده اید ، می توانید به بخش Settings > Software update بروید تا دستی آن را بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب و تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای شما عزیز
    معذرت میخوام بنده M21 دارم در نسخه M215FDDU2BUAA
    و بیلد نامبر M215FXXU2BUAC ؛ آخرین آپدیتی که دریافت کردم اندروید 11 مبتنی بر One Ui 3.0 بود.
    امکانش هست به One Ui 3.1 آپدیت بشه؟! و این امر حدوداً چه قدر طول میکشه؟?

    M31 به One Ui 3.1 آپدیت شد ای کاش M21 هم به این رابط کاربری آپدیت بشه چرا که یک سری قابلیت های S21 رو به همراه میاره???
    محبت می کنید اگه راهنمایی کنید.

    1. همانطور که در خبر خواندید، انتشار آپدیت One UI 3.1 برای گوشی شما در هند آغاز شده و طبق روال ممکن طی چند هفته آینده بدست شما برسه. در خصوص قابلیت های موجود S21، باید عرض کنم، از آنجاکه گوشی میان رده دارید، ممکن است برخی قابلیت های پرچمداران رو نداشته باشه و نباید انتظار اون قابلیت ها رو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا