لپ تاپ

رونمایی MSI از دو لپ تاپ سامیت E16 Flip و E13 Flip Evo

MSI، شرکتی که بیشتر با لپ تاپ های بازی جسورانه و پر زرق و برق شناخته می شود، از دو مورد اضافه شده به خط تجارتی جدید سری Summit خبر داده است. Summit E13 Flip Evo و Summit E16 Flip لپ تاپ های قابل تبدیل هستند که توسط پردازنده های Tiger Lake اینتل کار می کنند.

خبر مهم این است که Flips جدید با صفحه نمایش 16:10 ارائه می شود. MSI می گوید نسبت ابعاد جدید نسبت به صفحه با ابعاد مشابه 16:9 تا 10 درصد فضای نمایان تر خواهد داشت. این نشانه خوبی برای کاربران تجاری است – به این معنی است که پیمایش کمتری دارد و فضای بیشتری برای چند کار وجود دارد. هر دو مدل همچنین با قلم اختصاصی MSI MPP 2.0 (قلم MSI) سازگار هستند که به گفته این شرکت دارای 4096 سطح فشار است.

مانند سایر سری Summit، این دو مدل دارای تعدادی ویژگی هستند که برای جلسات از راه دور طراحی شده اند. این ها شامل یک دوربین “کاهش نویز” (با شاتر فیزیکی و همچنین یک سوئیچ از بین بردن صفحه کلید) و لغو نویز صدا است. MSI ادعا می کند که لپ تاپ ها 20 ساعت عمر باتری دارند، که مطمئناً یک قدم بالاتر از پنج ساعت طول عمر من از سامیت B15 است.

E13 Flip Evo همانطور که از نامش پیداست دارای گواهی برنامه Intel’s Evo است. این بدان معناست که از استانداردهای مختلف اینتل برای لپ تاپ های Tiger Lake با عملکرد بالا، از جمله عملکرد پاسخگو، زمان بوت سریع، عمر باتری تمام روز و سایر امکانات رفاهی مدرن مانند تاندربولت 4 و Wi-Fi 6 برخوردار است.. MSI ادعا می کند عملکرد 10 درصدی بالاتر از لپ تاپ های 2 در 1 با همان رده است.

به نظر می رسد E16 Flip بیشتر یک دستگاه ورک استیشن است. MSI می گوید این لپ تاپ “جدیدترین کارت گرافیک انویدیا” را در اختیار شما قرار می دهد تا وظایف تولید محتوا را پشتیبانی کند. همچنین با چهار میکروفون برای تماس های کنفرانسی همراه است. مدل ها از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 و همچنین حافظه SSD PCIe 4.0 NVMe پشتیبانی می کنند. قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است. قیمت Summit E13 Flip فعلی 1،599.99 دلار است، بنابراین دیدن این دو مدل در جایی بالاتر از این محدوده جای تعجب نخواهد داشت.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا