گوناگون

معرفی جاروبرقی رباتیک انکر Eufy Robovac G20 Hybrid

برند Eufy زیرمجموعه انکر به تازگی از جاروبرقی رباتیک هیبریدی Eufy Robovac G20 Hybrid رونمایی کرد. این جاروبرقی رباتیک دارای حداکثر 2500 پا قدرت مکش، قابلیت ناوبری پویا و سایر ویژگی های هوشمند است.

چهار حالت مکش، افزایش جریان هوا و عملکرد بی صدا در اطراف خانه را ارائه می دهد. Robovac G20 دارای حداکثر صدای خروجی 55dB است و به دلیل فناوری Boost IQ عملکرد عالی را ارائه می دهد. Robovac G20 Hybrid از فناوری فشرده سازی گرد و غبار فوق پک بهره می برد که به طور موثر از جعبه گرد و غبار متصل شده استفاده می کند و می تواند تشخیص دهد که چه زمانی به قدرت جاروبرقی اضافی نیاز است. کاربر می تواند مناطق تمیز کردن را با استفاده از برنامه Eufy سفارشی کند.

فناوری AI Map 2.0 در Robovac G20 Hybrid باعث می شود تا برای تمیز کردن بهینه، منطقه تمیز کردن را به طور یکپارچه نقشه برداری کند. دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Alexa نیز پشتیبانی می شوند. ناوبری دینامیک در جاروبرقی رباتیک هیبریدی Robovac G20 به طور کامل پشتیبانی می شود. Eufy by Anker یک تولید کننده محبوب محصولات خانگی در هند است. Robovac G20 Hybrid با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی خود عرضه می شود و قیمتی معادل 307 دلار دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا