ال جی اخیراً تأیید کرده که از رقابت با گوشی های هوشمند خارج شده است و ما قصد داریم محصولات ابتکاری آن را از دست بدهیم اما جنبه های دیگری وجود دارد که این شرکت هنوز هم تسلط دارد. تعداد کمی از آنها شامل نمایشگرهای هوشمند و بازارهای محصولات صوتی است. این غول کره ای اکنون از اسپیکرهای هوشمند 2021 خود با پشتیبانی صوتی با کیفیت بالا و گزینه های ورودی متعدد رونمایی کرده است.

پنج ساندبار جدید ال جی با قابلیت اتصال آسان در دستگاه های مختلف هوشمند و طراحی و بسته بندی آشنا از محیط زیست، تجربه صوتی پیشرفته ای را ارائه می دهند. هنگامی که با فناوری AI Sound Pro تلویزیون های هوشمند ال جی ارتباط برقرار می کنید، ساندبارها یک غوطه وری چند کانال بهبود یافته را ارائه می دهند. ساندبارها همچنین پشتیبانی داخلی از فناوری صوتی 3-D به صورت Dolby Atmos و DTS: X را به همراه دارند.

ساندبارهای جدید ال جی از طراحی زیبایی بهره می برند و می توانند فضای اتاق نشیمن را در صورت ترکیب با تلویزیون های هوشمند برجسته کنند تا از طریق ساندبارها خروجی قدرتمندی داشته باشند. این دستگاه ها همچنین از چندین دستیار صوتی مانند گوگل اسیستنت ، آمازون الکسا، سیری و سایر موارد پشتیبانی می کنند.

برخی از مدل های رونمایی شده دارای گواهینامه Hi-Res Audio هستند و امکان پخش بدون ضرر نیز وجود دارد. ساندبارها علاوه بر ورودی های USB و eARC از بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می کنند. طبق گفته های ال جی، اروپا و آمریکای شمالی اولین بازارهایی هستند که پنج ساندبار جدید در اواخر این ماه دارند. بازارهای دیگر پس از اولین عرضه مدل های ساندبار به اروپا و آمریکای شمالی، این روند را دنبال می کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *