سخت افزار

سیگیت نسخه 20 ترابایتی هارد درایو SkyHawk AI را معرفی کرد

سیستم‌های تصویربرداری و تجزیه و تحلیل ویدیویی مجهز به هوش مصنوعی به پشتیبانی از بارهای کاری سنگین نیاز دارند که جریان‌های متعدد و هزاران ساعت داده ویدیویی را پردازش و تجزیه و تحلیل می‌کنند. حال شرکت سیگیت، هارد دیسک جدید SkyHawk AI 20 TB (HDD) را معرفی کرد.

هارد 20 ترابایتی SkyHawk AI این شرکت که به طور هدفمند برای ضبط‌کننده‌های ویدیوی شبکه (NVR) فعال با هوش مصنوعی برای برنامه‌های امنیتی اج طراحی شده، به‌طور هوشمندانه با مقیاس محیط هوش مصنوعی کاربران سازگار می‌شود و تا 64 جریان ویدیوی HD و 32 جریان AI را پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت برای پشتیبانی از بارهای کاری هوش مصنوعی مقیاس پذیر، SkyHawk AI نیازهای رو به رشد سیستم های VIA پیشرفته برای تجزیه و تحلیل و ضبط فیلم های ویدیویی را برآورده می کند و همزمان از تجزیه و تحلیل GPU پشتیبانی می کند.

این درایو که با فریمور هوش مصنوعی ImagePerfect ساخته شده، فریم‌های افت صفر را ارائه کرده، در حالیکه از بار کاری سنگین‌تر پشتیبانی می‌کند. SkyHawk AI 20 TB که یک درایو کلاس سازمانی است، دارای قابلیت اطمینان بالا با میانگین زمان دو میلیون ساعت بین خرابی ها (MTBF) و نرخ بار کاری 550 ترابایت در سال است که بیش از سه برابر حجم کاری درایوهای استاندارد VIA را پشتیبانی می کند.

این درایو مجهز به SkyHawk Health Management است تا با نظارت بر شرایط محیطی و استفاده و توصیه اقدامات پیشگیرانه در صورت لزوم، به طور فعال از فضای ذخیره سازی VIA کاربران محافظت کند. با سه سال خدمات بازیابی اطلاعات نجات، هوش مصنوعی SkyHawk به کاربران این قدرت را می دهد تا داده ها را از از دست دادن غیرمنتظره به دلیل قطع برق، خطای کاربر و موارد دیگر بازیابی کنند. این هارد درایو در ماه جاری با قیمت 529.99 دلار در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا