تاکنون در رابطه با ساعت‌های هوشمند مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 خبرهای زیادی منتشر شده و اطلاعات نسبتا خوبی در رابطه با آن‌ها در اختیار داریم. اما به‌تازگی رندرهای مطبوعاتی گلکسی واچ 4 نیز به بیرون درز کرد که به لطف آن از طراحی و رنگ‌بندی این ساعت باخبر شدیم.

قبلاً به عنوان گلکسی واچ 4 اکتیو شایعه شده بود، ولی رندرها تأیید می کنند که سامسونگ آن را “گلکسی واچ 4” خوانده است. این رندرها همچنین مشخصات بیشتری درباره گلکسی واچ 4 را فاش می کنند. پشت بدنه ساعت متنی دیده شده که به نظر می رسد در اندازه های 40 و 44 میلی متر ارائه می شود. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب 5ATM، انطباق با MIL-STD 810G ،GPS و محافظت از گوریلا گلس DX پلاس نیز به طور برجسته در اینجا وجود دارد.

جالب اینجاست که بزل چرخان یکی از قابلیت‌هایی بود که مورد استقبال کاربران واقع شد و عجیب است که سامسونگ تصمیم به حذف آن گرفته. حال باید منتظر ماند و دید در صورت واقعی بودن این خبر، چه دلیلی برای این کار مطرح می‌شود. در رندرهای اخیری که از گلکسی واچ اکتیو 4 منتشر شده بود شاهد رنگ‌بندی مختلفی بودیم که این خبر جدید هم که در رابطه با گلکسی واچ 4 است، همان رنگ‌بندی را نشان داده و در واقع با جزئیاتی که پیش‌تر منتشر شده بود مطابقت دارد. گلکسی واچ 4 ظاهرا در چهار رنگ مختلف شامل نقره‌ای، مشکی، زز گلد و سبز تیره، با بندهای بهبود یافته راهی بازار می‌شود.

شرکت کره‌ای در نظر دارد گلکسی واچ ۴ را در دو مدل با ابعاد 40 و 44 میلی‌متری راهی بازار کند که هر کدام از آن‌ها به دو مدل مجهز به وای‌فای و LTE تقسیم می‌شوند. اینکه یک مدل با پشتیبانی از اینترنت 5G هم راهی بازار شود یا خیر مشخص نیست اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد چرا که هم قیمت ساعت افزایش پیدا می‌کند و هم مصرف انرژی آن بیشتر می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *