انویدیا ویژگی جدیدی را برای نرم افزار GeForce Experience خود منتشر کرده است که به کاربران اپلیکیشن های محتواساز کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین عملکرد را از پردازنده های گرافیکی خود داشته باشند. GeForce Experience اکنون می تواند به شما بگوید که آیا بهترین تنظیمات را برای بیش از 30 نرم افزار از جمله DaVinci Resolve ،Adobe Lightroom و Illustrator و Autodesk AutoCAD فعال کرده اید. اگر برخی از ویژگی های گرافیک فعال نیستند، می توانید آنها را از طریق GeForce Experience خود “با یک فشار دادن یک دکمه” روشن کنید.

به عنوان مثال، کاربران DaVinci Resolve می توانند به طور خودکار تنظیمات را برای شتاب دهنده گرافیک در حالت های مختلف، که ممکن است قبلاً روشن نبوده باشند، بهینه کنند. ایده این است که GeForce Experience می تواند یک مرکز اصلی برای برنامه های حرفه ای باشد که به شما در به حداکثر رساندن عملکرد کمک می کند. انویدیا در اینجا کار خاصی برای بهبود عملکرد نرم افزار ها انجام نمی دهد، اگرچه این فقط یک روش مناسب برای اطمینان از اینکه آنها را به بهترین شکل تنظیم کرده اید، امکان پذیر می کند.

GeForce Experience نرم افازری برای دارندگان گرافیک انویدیا بوده که معمولاً با عملکردهای مربوط به بازی در ارتباط است. به عنوان مثال، انویدیا “Game Ready Drivers” را از طریق GeForce Experience منتشر کرده که بازی های جدید را برای گرافیک های خود بهینه می کند و اپلیکیشن می تواند به عنوان لانچر آن بازی ها باشد. اوایل امروز این شرکت اعلام کرد که ویژگی حذف نویز صوتی مجهز به RTX مستقیماً در نرم افزار Open Broadcaster Open (OBS)، نرم افزار محبوب پخش جاسازی می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *