شیائومی 12 اولترا آینده یک نمایشی از آنچه شیائومی و لایکا می توانند با هم بسازند، خواهد بود. با این حال، انتظار می‌رود که این گوشی در ماه جولای، تنها چند ماه پس از اعلام همکاری، عرضه شود – چقدر می توانیم از دوربین انتظار داشته باشیم؟

شایعات ادعا می کنند که 12 اولترا از سخت افزار دوربین مشابه می 11 اولترا استفاده می کند. این به معنای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال، احتمالاً با سنسور جدید)، ماژول تله فوتو 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی است. Leakster Yogesh Brar با لیستی از مشخصات مورد انتظار برای اولترا جدید این موضوع را تایید می کند. یک جزء اضافی در اینجا وجود خواهد داشت: یک سنسور ToF 3D. دوربین سلفی باید همان ماژول 20 مگاپیکسلی اولترا سال گذشته باشد. به نظر می رسد پنل نمایشگر به جای می 11 اولترا از شیائومی 12 پرو گرفته شده باشد که یک پنل 6.7 اینچی LTPO AMOLED با وضوح +QHD و نرخ تازه سازی  120 هرتز است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی به چیپست جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ارتقا خواهد یافت و با 8/12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256/512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه خواهد شد. این گوشی از MIUI 13 خارج از جعبه (بر اساس اندروید 12) اجرا خواهد کرد. این مشخصات شایعه شده برخی از جزئیات را حذف می کنند. به عنوان مثال، آیا شیائومی 12 اولترا نمایشگر ثانویه در پشت خواهد داشت؟ این نامشخص است، اما شنیده‌ایم که برند لایکا با بافت چرمی در پشت و نماد قرمز لایکا را در بر می‌گیرد. اگرچه ممکن است یک نسخه ویژه باشد، اما رندرهای گمانه‌زنی ظاهری براق را نشان می‌دهند. صفحه نمایش پشتی نیز وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *