اسپاتیفای به دلیل کسب و کار استریم مجهز به اپلیکیشنش معروف است، اما این شرکت مدتهاست، مشغول کار روی سخت افزار مرتبط با سرویس خود است. اکنون این شرکت آمریکایی، نخستین سیستم سرگرمی داخل خودروی خود را با نام Spotify Car Thing رونمایی کرد. Spotify Car Thing اوایل این ماه در کدهای خاصی در iOS اپل ظاهر شده بود و حتی اولین بار در سال 2019 آزمایش شد، اما منتشر نشد.

Car Thing دارای صفحه نمایش لمسی بوده که احتمالاً یک پنل LCD باشد. یک دکمه بزرگ نیز وجود دارد که به راحتی می توان آن را گرفت و از آن برای ناوبری استفاده کرد. برای فعال کردن عملکردهای موسیقی مورد علاقه، پادکست ها، لیست های پخش، به همان اندازه از چهار دکمه در قسمت از پیش تنظیم شده استفاده می شود. ممکن است کاربران تصمیم بگیرند دکمه ها را به دلخواه تغییر دهند. این دستگاه هوشمند همچنین دارای قابلیت کنترل صدا است.

Car Thing برای اتومبیل هایی طراحی شده که سیستم های سرگرمی مدرن داخل خودرو مانند Apple CarPlay یا Android Auto نصب ندارند. ابعاد دستگاه 4.6 در 2.5 در 0.7 اینچ و وزن 3.4 اونس (96 گرم) است. این دستگاه می تواند برای اتصال بی سیم از طریق بلوتوث یا از طریق کابل AUX یا USB تنظیم شود اما باید به سیستم استریوی اتومبیل متصل شود. Spotify Car Thing قیمت خرده فروشی 80 دلار دارد اما این شرکت هنوز زمان مشخصی برای فروش تعیین نکرده است. متأسفانه، این فقط برای مشترکان Premium آمریکایی در دسترس خواهد بود و براساس دعوت فقط از طریق carthing.spotify.com انجام می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *