موبایل و تبلت

انتشار اپلیکیشن HeyTap Health اوپو برای iOS با پشتیبانی اوپو واچ و بند استایل

اوپو، سازنده گوشی های هوشمند مستقر در چین نیز وارد بخش پوشیدنی شده و چند محصول از جمله ساعت هوشمند و دستبند تناسب اندام را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه ها برای مدیریت با اپلیکیشن HeyTap Health شرکت همگام سازی می شوند.

تاکنون این اپلیکیشن فقط برای گوشی های هوشمند اندرویدی در دسترس بود اما اکنون این شرکت از راه اندازی اپلیکیشن HeyTap Health برای پلتفرم iOS خبر داده است. برای دستگاه های اپل، پشتیبانی از OPPO Watch و Band Style ارائه می شود. اپلیکیشن می تواند با هر دو دستگاه جفت شود و برای پیکربندی تنظیمات و همچنین همگام سازی داده ها و مشاهده آنها استفاده شود. آنها همچنین می توانند اطلاعات را با Health خود اپل پس از تأیید هماهنگ کنند.

قبل از راه اندازی این اپلیکیشن، کاربران دستگاه پوشیدنی OPPO Watch امکان همگام سازی داده های ساعت هوشمند با دستگاه های اندروید و iOS را با استفاده از برنامه Google Wear OS با توجه به اینکه دستگاه از Wear OS استفاده می کند، داشتند. این شرکت مستقر در چین هنوز پشتیبانی ایربادز بی سیم را در نسخه iOS اپلیکیشن HeyTap Health که از قبل برای کاربران اندروید در دسترس بوده، ارائه نمی دهد. با پشتیبانی از آن، کاربران iOS با ایربادز بی سیم از اوپو مجبورند که به گزینه های پیش فرض پایبند باشند زیرا نمی توانند تنظیمات را سفارشی کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا