موبایل و تبلت

رونمایی از پرینتر استیکی نوت آمازون مجهز به دستیار الکسا

هنوز بخشی از مردم در دنیایی ترکیبی از فناوری آنالوگ و دیجیتال زندگی می کنند. به طور خاص افراد مسن ممکن است دستگاه های هوشمند داشته باشند اما هنوز اطلاعات ارائه شده به صورت آنالوگ را ترجیح می دهند. برای آن افراد، آمازون دستگاه بسیار خاصی را زنده می کند.

پرینتر Sticky Note Printer ساخته‌ قسمت Day 1 Edition آمازون است و ابتدا به‌صورت کانسپت معرفی شد و قرار بود روند ساخت این محصول زمانی شروع شود که به تعداد مشخصی پیش‌فروش دست پیدا کند. پرینتر Smart Sticky Note فقط در 3 روز به هدف خود رسید، و حالا مشخص شده است که بین تیرماه تا شهریورماه راهی بازار می‌شود.

پرینتر جدید Sticky Note با یک آمازون اکو نزدیک جفت می شود و به شما امکان می دهد یادداشت هایی مانند لیست خرید، موارد کار و یادآوری ها را فوری چاپ کنید. این یک چاپگر حرارتی بوده و دارای 1 رول کاغذ چسبناک زرد است. کاربران می‌توانند با گفتن عبارت Alexa, Print a Note، لیست مورد را پرینت کنند. زمانیکه روند پرینت کردن به پایان برسد، دستگاه نوت را برش می‌دهد و در ابعادی کوچک در اختیار کاربر می‌گذارد. قیمت پیش‌فروش این دستگاه 115 دلار در نظر گرفته شده است و هنوز چیزی از قیمت نهایی این محصول نمی‌دانیم.

منبع
mspoweruser
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا