گجت و پوشیدنی

عرضه کوچکترین شارژر 30 واتی جهان با نام AOHi MAGCUBE 30W

شارژرها/آداپتورهای دیواری به لطف ترکیبی از فناوری های جدید و استفاده از مواد جدید مانند گالیم نیترید (GaN)، این روزها به میزان قابل توجهی کوچکتر شده اند. دیدن شارژری که تا 120 وات خروجی داشته باشد و در کف دست شما قرار بگیرد غیر معمول نیست. برای کسانی که توان خروجی کمتری دارند، حتی کوچکتر هستند. به عنوان مثال شارژر 30W زیر را ببینید که می تواند کوچکترین شارژر 30 واتی در جهان باشد.

این شارژر که AOHi MAGCUBE 30W نام داشته، 42 گرم وزن و 28 در 28 در 32 میلی متر ابعاد دارد. طبق گفته سازنده، شارژر تقریباً به اندازه شارژر 5 واتی اپل است. AOHi MAGCUBE 30W دارای پورت USB-C و یک نشانگر LED داخلی است که هنگام شارژ سریع دستگاه شما نسان داده می شود، هنگام شارژ با سرعت استاندارد به آبی تغییر رنگ می دهد و در هنگام شارژ قطره ای سبز می شود.

در حالی که شارژر حداکثر توان خروجی 30 وات دارد و می تواند سری آیفون 12 را با 20 وات شارژ کند، همچنین از انواع پروتکل های شارژ مانند Power Delivery 2.0 و 3.0، PPS ،Apple 2.4 ،BC 1.2 و کوییک شارژ 2.0 ،3.0 و 4.0 پشتیبانی می کند. همچنین با نینتندو سوییچ سازگار است و حتی دارای حالت جریان میکرو برای شارژ دستگاه های کوچک مانند گوشی، ساعت های هوشمند و مچ بندهای تناسب اندام است. این شارژر جدید قرار است با قیمت 30 دلار به فروش برسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا