گجت و پوشیدنی

ایسر از هدست واقعیت مجازی OJO 500 با طراحی ماژولار رونمایی کرد

ایسر در آستانه برگزاری نمایشگاه ایفا 2018، از هدست واقعیت مجازی ترکیبی ویندوزی خود با طراحی ماژولار رونمایی کرد. این هدست جدید OJO 500 نام داشته که به‌واسطه‌ی طراحی ماژولار، جداکردن بخش‌های مختلف دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند.

این هدست طوری طراحی شده که کاربران می توانند به راحتی لنزها و بند سر را جدا کرده و آنها را تمیز کنند. این شرکت هدست OJO 500 را با دو بند نرم و سفت عرضه می‌کند که بند نرم‌ توسط ماشین لباسشویی قابل شستن است.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر این است که قسمت جلویی دستگاه که چشم‌ها را می‌پوشاند، قابل کناررفتن است؛ بنابراین برای نگاه به محیط پیرامونِ خود نیازی به برداشتن کامل هدست از سرتان نیست. افزون بر این، توسط ویژگی IPD، کاربران می‌توانند فاصله‌ی بین صفحه‌نمایش و چشم‌های خود را تنظیم کنند که مسلماً در تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مبتنی‌بر واقعیت مجازی، تأثیر به‌سزایی خواهد گذاشت.

ایسر برای این هدست از دو پنل LCD با اندازه 2.89 اینچی و رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل با میدان دید 100 درجه ای استفاده کرده است. در حالیکه شرکت هایی همچون سامسونگ، هدفون های اختصاصی برای هدست واقعیت ترکیبی عرضه می‌کنند؛ ایسر یک پخش کننده نواری را توسعه داده که به کاربران اجازه‌ی شنیدن محتوا بدون استفاده از هدفون را می‌دهد، گفتنی است که این هدست قرار است با قیمت 399 دلار از ماه نوامبر برای مشتریان آمریکایی و اروپایی عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا