اپل در جریان رویداد Spring Loaded خود، از نسخه جدید اپلیکیشن Podcasts رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد از ماه مه 2021، در بیش از 170 کشور و منطقه مردم می توانند برای اشتراک های پریمیوم پادکست های مورد علاقه خود ثبت نام کنند. این موارد شامل “مزایای مختلفی که توسط سازندگان نظیر گوش دادن بدون تبلیغات، دسترسی به محتوای اضافی و دسترسی زودهنگام یا انحصاری به سری های جدید تنظیم شده” است.

اپل با شرکت‌هایی مثل Tenderfoot TV, Pushkin Industries, Radiotopia, NPR, The Los Angeles Times, The Athletic, Sony Music Entertainment و QCODE همکاری کرده تا اشتراک ویژه محتواهای آن‌ها در اپلیکیشن خود در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین از ماه مه، اپل پادکست کانال هایی دریافت می کند که گروهی از نمایش ها هستند که توسط سازندگان تنظیم می شوند. این کانال ها شامل عناوین، توصیفات و آثار هنری منحصر به فرد است. کانال های رایگان، کانال های پولی و کانال هایی با مزایای اضافی برای مشترکین وجود خواهد داشت.

اپل همچنین رابط کاربری اپلیکیشن پادکست را بازطراحی کرده که با یک تب جستجوی پیشرفته همراه بوده که به شما امکان دسترسی سریع به نمودارها و دسته های برتر را می دهد. همچنین صفحات جدیدی برای هر نمایش و قسمت وجود دارد که پیگیری، گوش دادن و اشتراک گذاری آن را آسان تر می کند. دکمه Smart Play به طور خودکار شما را از آخرین قسمت نمایش های اپیزودیک و از ابتدای هر مجموعه برای سریال سازی شروع می کند. همچنین می توانید قسمت های جداگانه را برای پخش آفلاین ذخیره کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *