نرم افزار و اینترنت

ادوبی در حال کار بر روی دستکاری ویدیویی با هوش مصنوعی است

ادوبی در حال نمایش یک ویژگی پر کردن مولد جدید، Project Fast Fill است که می تواند به راحتی اشیاء را در ویدیوها با قدرت هوش مصنوعی اضافه یا حذف کند. این یکی از چندین ویژگی جدید، وحشی و آزمایشی هوش مصنوعی است که در کنفرانس MAX شرکت اعلام شد. Project Fast Fill این قابلیت را دارد که لوازم جانبی لباس را روی افراد در حال حرکت عوض کند یا گردشگران را از پس زمینه یک تابه منظره حذف کند.

پر کردن سریع مانند ویرایشگر جادویی گوگل کار می کند، جایی که می توانید در اطراف افراد یا اشیاء حرکت کنید، اما به جای عکس های ثابت، با ویدیو حرکت کنید. Fast Fill کارهایی را که Project Stardust این شرکت برای عکس های ثابت ارائه داده، انجام دهد، مانند تغییر رنگ فقط با وارد کردن یک پیام متنی. ادوبی می گوید این ویژگی های مولد هوش مصنوعی توسط مدل های به روز شده هوش مصنوعی Firefly این شرکت امکان پذیر شده است.

مانند بسیاری از ویژگی های جدید ارائه شده در کنفرانس ادوبی، Project Fast Fill آزمایشی است که مهندسان این شرکت در حال حاضر روی آن کار می کنند. اما مانند ویژگی‌های پر مولد فتوشاپ که در سال‌های گذشته فاش شد، اغلب در نهایت به مشتریان Creative Cloud می‌رسند. ادوبی به دنبال ویژگی جدید برای استفاده در Premiere Pro و After Effects است اما جدول زمانی ارائه نکرده است.

ادوبی بر روی فناوری ویرایش هوش مصنوعی خود برای طراحی ویدیو، صدا و طراحی سه بعدی به روش های دیگر نیز کار می کند. Project Dub Dub Dub این شرکت می تواند صداها را به زبان های مختلف ترجمه کند. Scene Change می تواند سوژه ها را در یک کلیپ دیگر به مکان جدیدی منتقل کند. Res Up از دیفیوژن برای نمونه‌برداری از ویدئوهای Lo-res استفاده می‌کند. Project Poseable می تواند اشیاء سه بعدی را بر اساس عکس های افراد واقعی به نمایش بگذارد و با استفاده از ورودی متن، رندرهای سه بعدی تولید کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا