سامسونگ بی سر و صدا از صفحه کلید بی سیم جدید، Smart Keyboard Trio 500 معرفی کرده است. طبق لیست موجود در فروشگاه سامسونگ که توسط Max Jambor مشاهده شده، این یک صفحه کلید بی سیم جمع و جور با طراحی بسیار مشابه با صفحه کلید اپل مجیک، اما با یک پیچ و تاب جالب سامسونگ – یک میانبر DeX برای استفاده از رابط کاربری به سبک دسکتاپ در دستگاه های سازگار سامسونگ – است.

DeX از زمان راه اندازی گلکسی S8 در سال 2017 وجود داشته و به شما امکان می دهد به اپلیکیشن های انتخابی گوشی یا تبلت سامسونگ در یک رابط پنجره ای مشابه رایانه دسکتاپ دسترسی داشته باشید. اما علی رغم دریافت ویژگی ها و به روزرسانی های جدید با انتشار های بعدی گوشی، هنوز جایگزین واقعی دسکتاپ نشده است که سامسونگ در ابتدا آن را ارائه داد. دادن یک دکمه چشم نواز احتمالاً تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد، اما با این وجود می تواند به عنوان یک تبلیغ کوچک برای استفاده از این ویژگی، مشابه دکمه های از راه دور تلویزیون نتفلیکس کار کند.

فراتر از DeX، کیبورد Smart Keyboard Trio 500 چندین ترفند دیگر در آستین دارد. دکمه های میانبر قابل تنظیم برای باز کردن اپلیکیشن های رایج شما وجود دارد. (اگرچه این فقط با دستگاه های سامسونگ که از مارس 2021 یا بالاتر با One UI 3.1 کار کرده، سازگار است). صفحه کلید همچنین می تواند با حداکثر سه دستگاه جفت شود و با استفاده از کلیدهای میانبر بین آنها جابجا شود. این از باتری های AAA نیرو می گیرد، که نشان دهنده قابل شارژبودن نیست. سامسونگ قیمت یا تاریخ انتشار Smart Keyboard Trio 500 را در صفحه خود ذکر نکرده، اما با رویدادی Unpacked که در تاریخ 28 آوریل برگزار می شود، به زودی می توانیم رونمایی رسمی داشته باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *