در جریان رویداد Spring Loaded 2021، اپل ردیاب جدید اشیا AirTag – که مدت هاست شایعه شده بود – را معرفی کرد. این ردیاب موردی به هر یک از اشیا شما متصل شده و می توانید آن را به راحتی با برنامه Find My در آیفون پیدا کنید. AirTag با استفاده از فناوری UWB با تراشه U1 در آیفون ارتباط برقرار می کند تا محل مورد را در ترکیب با حسگرهایی مانند قطب نما و دوربین دقیقاً تشخیص دهد.

AirTag ها را می توان با متن و یکی از 31 ایموجی مختلف سفارشی کرد، همان چیزی که می توانید به صورت اختیاری در کیس AirPods دریافت کنید. همچنین می توانید آنها را در آویزها و سایر لوازم جانبی متمرکز بر مد، برای ظاهری شخصی تر تهیه کنید. این شامل همکاری با هرمس برای برخی از اتصالات چرمی AirTag است. AirTags برای پیش سفارش این جمعه با قیمت 29 دلار در دسترس خواهد بود، یا می توانید بسته 4 عددی را با 99 دلار تهیه کنید.

اپل همچنین نسخه جدید رنگ بنفش را برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی معرفی کرد. البته، این چیپست همان Apple A14 و تمام مشخصات مشابه مدل های موجود را دارد. رنگ جدید به نسخه فعلی می پیوندد و این جمعه برای پیش سفارش در دسترس بوده و در تاریخ 30 آوریل، یک هفته بعد ارسال می شود. برای یادآوری، آیفون 12 مینی با قیمت 699 دلار و آیفون 12 معمولی با قیمت 799 دلار شروع می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *